Friday 13 January 2012

...Hadiah oh hadiah......

Petang2 mcm ni lepas balik keja lepak2 dengan ank dan suami kat kedai makan abang din. Oder nasi goreng udang & teh o ais limau....segar tekak rasanya....bukan nak beriyak atau nak menunjuk cuma nak kongsi cerita ...hari ni aku sgt happy coz dapat hadiah aniversary semalam. Ini aniversary yang ke-9. Kadang2 kita lupa nak menghargai pasangan kita, bukan x sayang......sayang...tapi dengan sedikit kejutan akan membuatkan kita terasa lebih dihargai lagi....wah..terima kasih..terima kasih....

Biasanya tang blanja makan aku lah org yang paling willing to be.....tapi tang hadiah suami aku lah yang paling memberi...hehehehe sapa x sayang bini dek non....Sempena aniversary aku 1 family g makan dekat simpang 4 Perak..makan ikan bakar...kat umah pun bleh buat tapi kat sana lbh sedap coz org serve kat kita...hehheheeh malas punya bini cap apa ntah..hehehheehe



kereta comel ku...

Oh ya tahun lepas aku dibelikan kereta walaupun kecil tapi amat bermakna buat aku....
alhamdulillah......sebenarnya aku x mengharap..tapi sekadar mengingati sudah memadai lah...x sangka pejam celik usia perkahwinan aku dah 9 tahun...Dec 2012 ni dah 10 tahun...maknanya dah lama aku bersama dia ...walau selalu gaduh ke, bertengkar ke, kami bahagia..alhamdulillah nikmat Allah bagi pada kami ni x terhingga rasanya.....tambah lagi dengan 2 cahaya mata ku yang sangat2 menggembirakan hati ni...

Ain & Nina

Aku sangat bersyukur ......Ya Allah...limpahi la rahmat mu ke atas keluargaku & letakkan kami didalam golongan orang2 yang beriman, patrikanlah hati kami untuk sentiasa mengingatiMu....amin....

No comments:

Post a Comment