Thursday 15 December 2011

Redha dengan ketentuannya....

Pagi2 masuk pejabat aku dikejutkan dengan khabar sedih....ayah fieza telah admit ke wad ICU...simpati sangat ....baru semalam pergi melawat ayah dia di hospital Teluk Intan..keadaannya semakin teruk, tapi aku berharap semoga ayahnya kembali sihat seperti sediakala.....Kadang2 nak salahkan pihak hospital pun x boleh tapi kadang2 kecewa juga dengan sesetengah hospital ni. Dari boleh berjalan, bergerak & duduk, sehingga tahap x boleh wat apa2...huh...semoga keluarganya tabah...ini dugaan yg harus mereka lalui....

Emmmm....berbalik kepada cerita hari ini...aku dah mula meng'explore' blog aku ni...malangnya line kat umah x ade..maxis bb aku problem,kena tunggu 5 hari lagi. Bengang dengan maxis ni.....apsal kat Sg Besar ade line kat Taman aku ni x ade line....huh apa nak jadi ni......sappa nak jawab...????

No comments:

Post a Comment